Dołączył: Sob Lip 26, 2014 0:00 Posty: 2 Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob Lip 26, 2014 0:17 Temat postu: Re: jak wygląda współpraca z EUROSTYLEM?
Przed sprzedażą - wzorowo. Po sprzedaży, coraz gorzej. Spotykana praktyka podczas zgłoszeń gwarancyjny to odpowiedź dewelopera, że to nie ich wina tylko podwykonawcy. Jak opóźnia się usuniecie usterki, to znowu wina podwykonawcy. Oczywiście podwykonawca nie jest stroną dla kupującego, ale EuroStyl uznaje to za wymówkę (zresztą niezgodnie z umową).
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Możesz usuwać swoje posty Możesz głosować w ankietach
Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi
zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo
lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną
lub cywilną.